Első 20 játékóra tapasztalata a Sont Of The Forest-el

A játék ugyebár pár nappal ezelőtt megjelent. Igai korai hozzáférésben, ám mindenki számára elérhető. A Sons Of The Forest játékban eltöltött első 20 óra tapasztalatát röviden megosztanám.

Ezek még a legelső megjelent változattal kapcsolatos tapasztalatok, amik terén biztosan lesz változtatás, javítás, ha nem is minden pontnál.
  • A térkép nagy. Tényleg nagy… emiatt kissé lassúnak is érződik a közlekedés.
  • Előző okán vannak olyan részek, amik kidolgozatlanok, nagyon pixel harcosak, vonalasak. Főleg a havas területek teteje ilyen.
  • A harc jó, kicsit nehezebb mint az előtő The Forest-ben. Elfutni és gyors mozgással jól fog menni.
  • Sokkal több az elhagyott (túrázós) tábor.
  • Sokkal több a kannibál tábor.
  • Mutánsok és kannibálok nem szeretik egymást, egymásra támadnak.
  • Mutánsok ritkák a felszínen, akkor is inkább éjjel bóklásznak.
  • Az évszakváltozás jó, ám még kicsit bug-os, hogy mikor fázik és mikor nem a karakter.
  • Télen a tavak befagynak és lehet rajtuk sétálni, viszont inni nem lehet belőlük.
  • Ősszel elsárgulnak a levelek, tavasszal pedig elsőnek hófoltok maradnak, majd eltűnnek. A bokrok egy része virágzik ilyenkor, pl. blueberry bokor fehér virágokat kap.
  • Kelvin nagyfiú, önnellátó, az Ő élelméről és vízéről nem kell gondoskodnunk.
  • Hasznos segítség tud lenni Kelvin, igaz csak egyszerűbb alapanyag gyűjtésre vagy kész tervvel rendelkező építés befejezésére.
  • Működik a “RUSH B!”, avagy amikor berohansz egy kannibál táborba (vagy barlangban mutánsok közé) és az felvesz gombot nyomogatva végigszaladsz és aztán gyorsan eliszkolsz.
  • A vadászós rész le lett butítva. Hiába van őz, jávorszarvas, egy féle bőrt adnak. A nyúl és mókus csak húst ad.
  • A játék kicsit talán túlságosan elengedi a játékos kezét az elején. Akik az első résszel játszottak nekik nem okoz gondot, az újak viszont lehet kicsit túlságosan megszeppenhetnek.
  • A grafika nagyon szép lett, cserébe még nagyon optimalizálatlan. A téli időszak különösen tudja igényelni a teljesítményt.
  • A hangok nagyon jók lettek, nagyon jó atmoszférát teremtenek és bizony a frászt hozzák az emberre néha, amellett, hogy feláll a szőr a hátunkon is sokszor.
  • Az új építési rendszer egyenlőre felemás. Kevés infót ad a játék. Ha ráérzel jó lesz, szeretni fogod.
  • Van sok olyan épület/megoldás, amit az előző részben lehetett építeni, itt nem. (Például kaput nem lehet bug miatt építeni, csak falat. Kőkorlát, kőoszlop nincs még, ahogy például tutaj sincs.
  • A kannibálok be tudnak teleportálni a fallal körülvett helyre is.
  • Ha közel van a rönkfalhoz egy fa (kb. 1-1,5 ember magasságnyira) akkor a kannibálok a falon keresztül felmászhatnak rá, így érdemes azokat kivágni vagy falat úgy építeni.
  • A loot betöltésenként újraterem.
  • Van lootbag a játékban. Igen, a kannibáloknál vannak emberbőrből készült kis cipzáras táskák, amiket az inventor-ban tudsz kinyitni és random mit ad (ragasztószalag, kötél, shotgun lőszer). Beszarás!
  • Nagyon sok hang és elem az előző részből 1-1ben át lett emelve.
  • Van machete is a játékban, továbbá ásó, amivel halottakat lehet kiásni loot-ért.

Folytatás majd hamarosan!

Scroll to Top